Zapowiedź zmian w klasach - Łowca - Nowości - Battlenet Network

Nowości

Data publikacji : 09.11.2015

Zapowiedź zmian w klasach - Łowca

Jednym z założeń twórców World of Warcraft na dodatek Legion jest sprawienie, aby wszystkie specjalizacje klas w grze oferowały coś unikalnego i wspierały fantazję, która wiąże się z nimi. Opis zmian w klasie Łowcy pojawił się dziś na łamach oficjalnej strony społecznościowej gry, a jego tłumaczenie możecie znaleźć poniżej. Największa modyfikacja? Survival bez broni dystansowej, czyli specjalizacja łowcy do walki wręcz.

Witajcie w naszej zapowiedzi zmian w klasach World of Warcraft. W tym wpisie przyjrzymy się łowcy - aby dowiedzieć się więcej na temat innych klas, zajrzyjcie tutaj.

Pierwsze spojrzenie na zmiany w klasach oraz specjalizacji zaczynamy od Łowcy. W tych blogach bliżej przyjrzymy się tożsamościom klas, przedstawimy nowe designy z Legionu oraz pokażemy główne umiejętności każdej specjalizacji - tworząc fundament, który rozbudowywany będzie przez talenty oraz Artefakty. Sprawdźmy zatem co oznacza to w przypadku Łowców z World of Warcraft.

W wielu aspektach design Łowców w Legionie reprezentuje naszą filozofię związaną ze zmienianiem klas w grze. Łowcy oparci są o bardzo "silną fantazję"; są mistrzami w tropieniu zwierzyny, ekspertami w zabijaniu swych wrogów z dystansu oraz poskramiaczami dzikich bestii. Wyzwaniem związanym z tą klasą było to, że mimo, że wszystkie zapewniają podstawy związane z przedstawioną wcześniej fantazją, różnica między nimi jest minimalna. W Legionie chcemy bardziej rozróżnić wszystkie specjalizacje, aby zapewnić ciekawsze i bardziej różnorodne doświadczenia.

Beast Mastery

Pośród najzdolniejszych łowców są tacy, którzy od urodzenia czują silną więź z istotami zamieszkującymi dzicz. Ciągnie ich do siebie pierwotny świat i jego nieposkromiona natura. Dzicz staje się ich domem. Groźne drapieżniki są ich braćmi. Zarówno w czasie polowania jak i w wirze walki, łowcy prowadzą dzikie zwierzęta, które atakują ich wrogów.

Rozgrywka

Beast Masterzy znajdują się obecnie w dobrym miejscu, jednak poprawiliśmy część istniejących umiejętności i talentów, aby bardziej odróżnić ich od pozostałych łowców. Poprzednio Cobra Shot był używany w wolnych chwilach w czasie walki, nie pozostawiając czasu na zarządzanie zwierzęcym kompanem, co powinno stanowić podstawę grania na Beast Mastery. W związku z tym, aby to zmienić oraz poprawić przypływ Focusa, Dire Beast jest teraz podstawowe dla łowców na tej specjalizacji i pozwala ono na przywołanie dzikich bestii, których ataki generują Focus dla łowcy.

Aby lepiej pokazać zachowanie łowcy na specjalizacji Beast Master, poniżej znajdziecie opis ich podstawowych umiejętności.

  • Cobra Shot
    • 30 Focus, 40 jardów zasięgu, umiejetność natychmiastowa.
    • Szybki strzał zadający średnią ilość obrażeń.
  • Dire Beast
    • 40 jardów zasięgu, umiejetność natychmiastowa, 10 sekund cooldownu.
    • Przywołuje potężną dziką bestię, która będzie atakować twój cel przez 8 sekund. Za każdym razem, kiedy bestia zada obrażenia, otrzymasz 4 Focusu.
    • Przywołanie bestii redukuje cooldown umiejętności Bestial Wrath o 15 sekund.
  • Kill Command
    • 20 Focus, 25 jardów zasięgu (od peta), umiejetność natychmiastowa, 6 sekund cooldownu.
    • Wydaje rozkaz zabicia, sprawiając że pet zaatakuje natychmiast zadając wysokie obrażenia aktualnemu celowi.
  • Wild Call
    • Umiejętność pasywna.
    • Twoje krytyczne trafienia mają 30% szans na zresetowanie cooldownu Dire Beast.
  • Mastery: Master of Beasts
    • Zwiększa obrażenia zadawane przez twoje pety o 45%.

Dodatkowo, oto jak niektóre talenty mogą zmienić rozgrywkę. Oto przykładowy talent specjalizacji Beast Mastery.

  • Way of the Cobra
    • Umiejętność pasywna.
    • Za każdego aktywnego peta lub guardiana, Cobra Shot zadaje dodatkowych 5% obrażeń.

Survival

Mimo, że wszyscy łowcy czują zew dziczy, niektórzy służą jako odbicie jego brutalności. Dla nich polowanie równoznaczne jest z szałem, a przetrwanie z pokonaniem wroga... czemu zawsze towarzyszy rozlew krwi. Bronie oferujące daleki zasięg są porzucane na korzyść tych, których można użyć w zwarciu. Łowcy Survival są bardzo podstępni w czasie polowania, wysyłają swego lojalnego zwierzęcego kompana oraz przygotowują pułapki na niczego niespodziewających się wrogów. Dla nich zrozumieniem istoty przetrwania jest stanięcie oko w oko ze śmiercią.

Rozgrywka

Łowcy na specjalizacji Survival nie tylko jako jedyni korzystają z broni do walki wręcz zamiast łuków, kusz oraz strzelb - są teraz również jedyną specjalizacją, która korzysta z pułapek - pozostałe otrzymają formy crowd controlu oraz możliwości zadawania obszarowych obrażeń w ich unikalny sposób. Survival polega na spowalnianiu oraz wywoływaniu krwawienia u wrogów, walce z nimi na krótki dystans oraz korzystaniu z ich wiernego kompana, aby zmaksymalizować efektywność. Nie mają oni bezpośredniej kontroli nad regeneracją Focusu, jednak generują go dzięki Mongoose Bite, dzięki czemu później zwiększają zadawane obrażenia.

Oto podstawowe umiejętności z których korzystać będzie Survival Hunter:

  • Harpoon
    • 5-40 jardów zasięgu, umiejetność natychmiastowa, 15 sekund cooldownu.
    • Rzucasz harpunem w cel i przyciągasz siędo niego, unieruchamiając na 3 sekundy.
  • Raptor Strike
    • 20 Focus, krótki zasięg, umiejetność natychmiastowa
    • Uderzenie zadające średnie obrażenia.
  • Laceration
    • 35 Focus, krótki zasięg, umiejetność natychmiastowa, 10 sekund cooldownu.
    • Rozcina skórę wroga zadając mu duże obrażenia w czasie 12 sekund.
    • Komentarz twórców: obiecujemy, że umiejetność ta będzie zadawała duże obrażenia!
  • Mongoose Bite
    • Krótki zasięg, umiejetność natychmiastowa, 10 sekund odnowienia, 3 ładunki.
    • Brutalny atak mający na celu odrąbanie kończyny wroga, zadający duże obrażenia fizyczne.
    • Każdy kolejny Mongoose Bite użyty w ciągu 3.5 sekundy od ostatniego zada obrażenia zwiększone o 50%. Efekt ten nakłada się do 6 razy.
  • Flanking Strike
    • 20 Focus, 25 jardów zasięgu (od peta), umiejetność natychmiastowa, 6 sekund cooldownu.
    • Wydaje rozkaz zabicia, sprawiając że pet zaatakuje natychmiast zadając wysokie obrażenia aktualnemu celowi.
  • Wing Clip
    • 30 Focus, umiejetność natychmiastowa.
    • Spowalnia cel o 50% na 15 sekund.
  • Mastery: Hunting Companion
    • Ataki twojego peta mają 20% szans na wygenerowanie dodatkowego ładunku Mongoose Bite.

Dodatkowo, oto jak niektóre talenty mogą zmienić rozgrywkę. Oto przykładowy talent specjalizacji Survival.

  • Snake Hunter
    • Umiejętność natychmiastowa, 1 minuta cooldownu.
    • Generuje 3 ładunki Mongoose Bite.

Marksmanship

Łowcy tej specjalizacji również czają się w dziczy, opanowując do perfekcji korzystanie z broni śmiertelnie niebezpiecznych na daleki zasięg. Niewielką uwagę przykładają jednak do towarzystwa bestii zamieszkujących te krainy. Zamiast tego, strzelcy wtapiają się w otaczające ich środowisko, śledząc zachowania drapieżników i polując na własne ofiary. Ukryty snajper wystrzeliwuje strzały lub pociski z morderczą precyzją, łatwo wykrywając słabość swego celu.

Rozgrywka

Rozgrywka samotnego wilka bardzo dobrze się przyjęła w Warlords of Draenor i doskonale się to wpisuje w naszą wizję łowców Marksmanship, którzy polegają na swoich umiejętnościach i precyzji posługiwania się bronią, a nie na zwierzęcych kompanach. Z punktu widzenia zasobu, specjalizacja ta otrzymuje focus używając Arcane Shot. Dodatkowo, dla wszystkich tych, którym podobała się dotychczasowa rozgrywka na specjalizacji Survival, przenieśliśmy część umiejetności takich jak Black Arrow czy Lock and Load jako talenty przeznaczone dla specjalizacji Marksmanship.

Oto jak wyglądają podstawowe umiejętności dla specjalizacji Marksmanship:

  • Arcane Shot
    • 40 jardów zasięgu, umiejetność natychmiastowa.
    • Szybki strzał zadający średnie obrażenia Arcane, który generuje 8 Focusu.
  • Seek Vulnerabilities
    • Umiejętność pasywna.
    • Cele trafione przez twój Arcane Shot oraz Multi-shot mają szansę na znalezienie się pod wpływem Hunter's Mark na 6 sekund.
  • Marked Shot
    • 30 Focus, 40 jardów zasięgu, umiejętność podtrzymywana (channeled).
    • Wystrzeliwuje w do 3 celi oznaczonych przez Hunter's Mark, zadając silne obrażenia Physical. Może zostać użyte w czasie ruchu.
    • Również odkrywa słabość celu, spowalniając je o 15% oraz zwiększając obrażenia od Aimed Shot o 25%. Trwa 10 sekund, efekt nakłada się do 3 razy.
  • Aimed Shot
    • 50 Focus, 40 jardów zasięg, 1.5 sekundy czas rzucania.
    • Potężny strzał zadający silne obrażenia Physical.
  • Mastery: Sniper Training
    • Krytyczne obrażenia oraz zasięg strzałów są zwiększone o 12.5%.

Dodatkowo, oto jak niektóre talenty mogą zmienić rozgrywkę. Oto przykładowy talent specjalizacji Marksmanship.

  • Lock and Load
    • Umiejętność pasywna.
    • Przyczepia do Aimed Shotu wybuchowy ładunek, który eksploduje zadając dodatkowe obrażenia typu Fire celowi oraz wszystkim w zasięgu 4 jardów od niego.
    • Twoje automatyczne ataki mają 5% szans na wywołanie efektu Lock and Load, sprawiając, że twoje dwa kolejne Aimed Shot będą darmowe i natychmiastowe.

Mamy nadzieję, że podobała wam się ta wczesna prezentacja klasy Łowcy z World of Warcraft: Legion. Powinna ona pozwolić wam dowiedzieć się, czego możecie spodziewać się po tej serii blogów, chociaż nie każda klasa zostanie zmieniona w takim stopniu - część z nich doczeka się bardziej subtelnych poprawek, a nie na nowo odkrycia fantazji stojącej za klasą jak miało to miejsce w przypadku Łowców.

Źródło: Battle.net

 

Komentarz (3)

  • bez sensu robic z huntera rogala...hunt od zawsze byl dystansowy...uwazam ze ta zmiana jest nad wyrost i moim zdaniem hunter to bedzie rogal z petem -,-
    ~Irmgaard
    2015/11/09 20:49
  • Wracają do korzeni, w tbc survi był prawie melee
    ~Rouoko
    2015/11/09 21:10
  • grałam na tbc i stwierdzenie, że wtedy survi był prawie meele jest trochę na wyrost. Bynajmniej wracają stare talenty właśnie takie jak moongose bite
    ~Elune
    2015/11/10 09:24

Pozostałe nowości