Heart of the Swarm – informacje o aktualizacji 3.0.3 - Nowości - Battlenet Network

Nowości

Data publikacji : 04.11.2015

Heart of the Swarm – informacje o aktualizacji 3.0.3

StarCraft2: Heart of the Swarm doczekał się kolejnego dużego patcha, który przygotuje nas pod dodatek Legacy of the Void.

Aktualizacja 3.0.3 dla StarCraft II: Heart of the Swarm jest już dostępna! Wprowadza ona szereg nowości i usprawnień w ramach przygotowań do zbliżającej się premiery Legacy of the Void.

Heart of the Swarm – informacje o aktualizacji 3.0.3

Ogólne

    Regionalne serwery gry

  •         Wraz z wprowadzeniem aktualizacji 3.0.3, w StarCraft II pojawią się nowe serwery do gry dla regionu obu Ameryk i Azji.
  •         System dobierania graczy będzie teraz starał się automatycznie znaleźć dla was najlepszy serwer do gry w oparciu o pomiar opóźnienia przesyłania pakietów (tzw.   ping)dokonany dla wszystkich serwerów w regionie, w którym się zalogowaliście;
  •         System wykorzysta informacje o pingu w połączeniu z danymi o waszym indywidualnym poziomie umiejętności, aby dopasować was do innych graczy o podobnych
    umiejętnościach, którzy również łączą się z danym serwerem.
  •         Dodatkowo w menu Opcje > Język i region będzie można wybrać preferowany serwer gry. Domyślnym ustawieniem będzie „Najlepsze dopasowanie”, ale gracze mają możliwość zmiany, jeśli dostrzegą problemy z połączeniem podczas rozgrywki na danym serwerze. Jeśli nie zauważycie problemów, zaleca się pozostawienie ustawienia domyślnego.

    Usprawnienia systemu dobierania graczy

  •         Gracze powinni teraz krócej czekać w kolejce podczas wyszukiwania meczów;
  •         Gracze na wyraźnie różniących się poziomach umiejętności (np. gracz z ligi arcymistrzowskiej przeciwko graczowi z brązowej) powinni być teraz rzadziej rozstawiani przeciwko sobie w meczach 1 na 1;
  •         System dobierania graczy powinien teraz dobierać drużyny o podobnych rozmiarach podczas wyszukiwania gier drużynowych.

    Kara wyciszenia

  •         Gracze, którzy będą często zgłaszani za obraźliwe zachowanie na czacie w StarCraft II, otrzymają karę wyciszenia;
  •         Uciszeni gracze nie mogą wysyłać wiadomości czatu w następujących miejscach i sytuacjach:
  •             W grze do wszystkich i w rozmowie z sojusznikiem;
  •             Wysyłać szeptów do osób spoza listy znajomych;
  •             Na kanałach czatu: publicznych, grupowych lub gier dowolnych;
  •             W poczekalniach turniejowych (dostępnych po premierze Legacy of the Void);
  •             W poczekalniach publicznych gier dowolnych i w Salonie Gier;
  •             Nie mogą również pisać recenzji map.
  •         Pierwsza kara wyciszenia wobec gracza będzie trwała 24 godziny;
  •             Czas trwania każdej kolejnej kary zostanie wydłużony dwukrotnie względem poprzedniej; nie istnieje maksymalny limit czasu, na jaki dany gracz może zostać wyciszony;
  •             Wyciszeni gracze zostaną powiadomieni o pozostałym czasie trwania kary każdorazowo przy logowaniu do StarCraft II;
  •             Aby poinformować innych graczy o tym, że dany zawodnik został wyciszony, na jego portrecie w menu pojawi się symbol czerwonego dymku dialogowego.
  •         Więcej informacji na temat kary wyciszenia znajdziecie w opublikowanym przez nas omówieniu tej funkcji w grze Heroes of the Storm, w której działa ona podobnie.
  •     StarCraft II będzie teraz lepiej oceniał czy gracz zdobył konkretne meta-osiągnięcia za kampanię Heart of the Swarm czy te z nadchodzącego dodatku Legacy of the Void i może uznać te osiągnięcia, jeśli natrafi na błąd;
  •     Gracze, którzy zostaną tymczasowo rozłączeni z usługą Battle.net w trakcie gry, nie powinni już tracić postępów osiągnięć, jeśli zostaną automatycznie połączeni ponownie podczas tej samej sesji gry. Powinno to zmniejszyć liczbę graczy, którym nie są zaliczane osiągnięcia mimo że spełnili wszystkie ich kryteria;
  •     W menu Opcje > Grafika wyświetlana jest teraz wiadomość, która ostrzega, jeśli gracze posiadający 2GB lub mniej pamięci próbują ustawić jakość tekstur na średnią lub wyższą;
  •     Wprowadzono optymalizację kodu sieciowego StarCraft II, która powinna zmniejszyć utratę pakietów podczas grania.

Interfejs użytkownika

  • Kliknięcie dowolnej pozycji na liście gier otwartych w Salonie Gier spowoduje teraz rozwinięcie menu kontekstowego pozwalającego albo dołączyć do gry, albo obejrzeć informacje na jej temat;
  • Na dalszych ekranach wyboru kampanii uzyskacie dostęp do nowych filmów zatytułowanych „W poprzednich grach”. Filmy te podsumowują wydarzenia poprzedzające każdą z trzech kampanii w StarCraft II;
  • Można wysyłać odnośniki do prywatnych poczekalni za pomocą funkcji [Poczekalnia];
  • Panel czatu został poszerzony dla graczy wykorzystujących rozdzielczości o proporcjach 16:9;
  • Ekran wczytywania gier wieloosobowych 1 na 1 został odświeżony i wyświetlane są tam teraz grafiki odpowiadające wybranej przez gracza rasie.

Rozgrywka

  • Dodano zaawansowane sygnały:
  •     Aby je wykorzystać, przytrzymajcie klawisz ALT i przeciągnijcie kursor po ziemi albo po mini-mapie. Pozwoli wam to na wybór spośród kilku sygnałów wizualnych, które zostaną wysłane do graczy z waszej drużyny;
  •     Dostępne sygnały to: „Atak”, „Obroń”, „Idę”, „Odwrót”.
  • Nowy kursor błędu pokazuje teraz wyraźniej czy zdolności można używać przez mgłę wojny, czy nie.

Edytor StarCrafta II

  • Domyślna ilość przestrzeni na serwerze dla twórców map Salonu Gier została podwojona ze 150MB do 300MB.
  • Przeglądarka wskazówek w module danych obsługuje teraz wskazówki enumeracyjne.

Dokładny opis zmian przeczytać można na eu.battle.net

Komentarz (0)

  • Brak komentarzy

Pozostałe nowości