Podsumowanie informacji z panelu Legion - Nowości - Battlenet Network

Nowości

Data publikacji : 07.08.2015

Podsumowanie informacji z panelu Legion

W czasie prezentacji dodatku Legion pojawiło się wiele szczegółowych informacji na temat tego, czego będziemy mogli się w nim spodziewać. Z poniższego tekstu dowiecie się więcej na temat fabuły, artefaktów, klasowych zakonów oraz łowców demonów

Fabuła

  • Broken Isles jest lokacją znajdującą się w samym centrum Azeroth. 10,000 lat temu, przed Wielkim Rozbiciem, były one sercem cywilizacji nocnych elfów.
  • Na Broken Isles znajduje się Grobowiec Sargerasa, przejście do niezliczonych światów Legionu.
  • Rozpoczęła się inwazja demonów, która jest znacznie większa od tej, która miała miejsce w czasie Wojny Prastarych.
  • Źródło tej inwazji zostanie zlokalizowane przez bohaterów na Broken Shore, gdzie stoczymy walkę z Gul'danem i jego demoniczną armią. Po walce w pobliżu Grobowca Sargerasa, rozpocznie się nasza opowieść. Wydarzenie to odbędzie się przed oficjalnym początkiem dodatku.
  • Broken Shore jest podobne do Assault on the Dark Portal z Warlords of Draenor, jednak zmieniona zostanie struktura tego wydarzenia, aby lepiej opowiadało ono historię. Każda osoba, która grała w World of Warcraft będzie zaskoczona.
  • Po Broken Shore znajdujecie się w świecie ogarniętym płomieniami i musicie go ocalić.
  • Gracze będą dzierżyć potężne artefakty takie jak Ashbringer czy Doomhammer, aby przywrócić pokój na świecie.
  • Aby chronić pokój, stworzymy klasowe zakony (Class Orders) lub odnowimy dawne, takie jak Silver Hand.
  • Do walki z Płonącym Legionem będzie potrzebna każda pomoc, dlatego w naszych szeregach pojawią się Demon Hunterzy.
  • Ostatnio, kiedy spotkaliśmy Demon Hunterów, większość z nich próbowała nas zabić.
  • Poznamy historię Illidari z perspektywy Illidana. Przeniesiemy się w czasie do oblężenia Black Temple i zobaczymy jak Illidan wysyła Illidari na specjalną misję.
  • Zobaczymy świat Mar'duun, który służył Sargerasowi, kiedy był on jeszcze dobrym tytanem, aby więzić wszystkie schwytane przez niego demony.
  • Wkroczymy do tajemniczego Vault of the Wardens.
  • Na Broken Isles szukamy Pillars of Creation. Były to relikty Tytanów użyte do ukształtowania Azeroth. Dzięki nim będzie można zamknąć bramę w Tomb of Sargeras.
  • Dalaran oraz Kirin Tor dołączą do nas na Broken Isles jako stolica dodatku.
  • Val'Sharah było niegdyś siedzibą najpotężniejszych druidów na Azeroth, jednak teraz jest zapomnianym miejscem na Broken Isles. To właśnie tutaj Malfurion stał się pierwszym druidem uczonym przez Cenariusa. To właśnie tutaj zmierzymy się z Xaviusem, Panem Koszmaru i jego ogromną armią satyrów. Próbują oni otworzyć przejście do Emerald Nightmare, który ma spowić Azeroth. U boku Ysery będziemy walczyć z Koszmarem.
  • Wkraczając do Emerald Nightmare zobaczymy fragmenty Emerald Dream.
  • W Stormheim znajdziemy Vrykuli, którzy opuścili Northrend tysiące lat temu, aby odnaleźć swoją uświęconą krainę. Odkryjemy Halls of Valor oraz Hellheim, siedzibę dwóch strażników Tytańów, którzy od tysięcy lat toczą ze sobą wojnę. Dowiemy się więcej na temat Val'kyr oraz Kvaldirów, gdy na pokładzie Ship of Souls dostaniemy się do Maw of Hell. Będziemy walczyć z Vrykul God Kingiem oraz jego sługami, którzy współpracują teraz z Płonącym Legionem.
  • Azsuna to pozostałość prastarej cywilizacji nocnych elfów. Znajdziecie tutaj duchy prastarych nocnych elfów, niebieskie smoki oraz Nightfallen, którzy są wygnanym szlacheckim rodem z Suramaru, którzy zostali skazani na śmierć poza murami miasta. W tym miejscu będziemy musieli stoczyć bój z Królową Azsharą oraz jej sługami o kontrolę nad Pillar of Creation.
  • Highmountain jest domem taurenów z plemienia Highmountain, strzegących Relic of Kazgoroth. Tylko największe i najsilniejsze istoty mogą przeżyć tutaj. Dotrzemy do leża Strażnika Ziemi i mimo, że Neltharion nie żyje, uda nam się znaleźć kilka innych rzeczy. Pojawi się tutaj również Nessingwary.
  • W Suramarze napotkamy na nową rasę elfów, które żyją tutaj od 10,000 lat i rozwinęła się dzięki magicznym umiejętnościom. Stała się ona pionkami w rękach Płonącego Legionu i ma ostatni relikt, który jest nam potrzebny. Będziemy musieli stoczyć walkę z nimi oraz Gul'danem, aby odzyskać ostatni artefakt.
  • Alleria oraz Turalyon w końcu się pojawią.

Artefakty

  • Legion stanowi największe zagrożenie dla Azeroth w historii, dlatego bohaterowie będą potrzebować potężnych przedmiotów, aby mieć szansę w walce.
  • Będzie 36 Artefaktów, jeden dla każdej specjalizacji.
  • Po wydarzeniach na Broken Shore, wyruszycie na poszukiwania Artefaktu dla waszej specjalizacji - to, gdzie go odnajdziecie zależy od waszej klasy oraz specjalizacji.
  • Paladyni na specjalizacji Retribution powrócą na Broken Shore, aby odnaleźć Ashbringera, który zaginął w czasie walki.
  • Wojownicy Protection będą musieli wyruszyć tropem legend o prastarym królu Vrykuli, który został pochowany wraz z mieczem i tarczą wykutymi z łusek smoka Nelthariona. Po dotarciu do grobowca będą musieli zmierzyć się z klątwami, aby zdobyć oręż.
  • Rycerze Śmierci na specjalizacji Frost wyruszą na poszukiwania fragmentów Frostmourne'a w Icecrown Citadel, a następnie przekują je w parę runicznych ostrzy.
  • Będziecie zdobywać Artifact Power wraz z wykonywaniem różnych aktywności - robieniem zadań, dungeonów, battlegroundów oraz innych rzeczy. Moc będziecie wydawali, aby odblokować cechy, które wzmocnią waszą broń oraz postać, a także nowe możliwości wizualnej modyfikacji.
  • Ashbringer - Echo of the Highlord - kiedy użyjesz Templar's Verdict lub Divine Storm, Ashbringer powtórzy tę akcje po 2 sekundach.
  • Każdy Artefakt ma drzewko cech, które jest nałożone na kształt broni. Możecie wybrać jak będziecie je rozwijać.
  • Wydajecie Artifact Power, aby odblokować cechy. Kiedy zostanie ona wybrana, pola znajdujące się przy niej będą dostępne. Na samym końcu drzewek znajdziecie najpotężniejsze umiejętności.
  • Rycerze Śmierci - Icebringer oraz Soulreaper - Arise and Serve - Raise Ally przywraca całe życie i manę. Po śmierci, rycerz śmierci ma możliwość wskrzeszenia samego siebie.
  • Niektóre cechy po prostu zwiększają obrażenia, inne modyfikują rotacje, a niektóre odblokowują zupełnie nowe możliwości jak wskrzeszanie się rycerza śmierci.
  • Każda broń ma wiele wyglądów, które możecie odblokować oraz różne kolory. Odblokować je można zwiększając poziom broni, przez osiągnięcia, rajdy oraz PvP
  • Podstawowa broń ma wygląd który wszyscy znamy i kochamy. Istnieje jednak również możliwość jej zmiany, w przypadku Ashbringera może on być stworzony z ognia, cienia lub błyskawic.
  • Sheilun, Staff of the Mists - mnisi specjalizacji Mistweave wyruszą do Pandarii, aby odnaleźć kostur Imperatora Shaohao. Warianty wizualne są inspirowane różnymi elementami Pandarii - Red Crane, Jade Serpent czy Sha.
  • Felo'melorn był mieczem, który dzierżył Kael'thas w czasie walki z Kólem Liszem w Icecrown Citadel. Magowie na specjalizacji Fire wyruszą na jego poszukiwania.
  • Eagle Spear to broń taurenów Highmountain dla łowców specjalizacji Survival. Warianty wizualne oparte są na motywach zwierząt - wilk, niedźwiedź oraz żmija.
  • Icebringer i Soulreaper są ostrzami wykutymi z fragmentów Frostmourne'a. Wszystkie warianty mają czaszki!
  • Doomhammer jest bronią dla szamanów na specjalizacji Ehnacement. Są między innymi warianty demoniczny, ognisty oraz kryształowy.
  • Fangs of the First Nightsaber to broń dla druidów na specjalizacji Feral oraz Guardian. Zmieniają one wygląd formy, a nie samej broni. Duchowy, opancerzony oraz inne warianty będą dostępne dla tej klasy. Podstawowa forma kota również doczeka się zaktualizowanego modelu.

 

 

Klasowe Zakony

  • Przymierze toczy wojnę z Hordą, dlatego klasy muszą się sprzymierzyć, aby stawić czoła Płonącemu Legionowi.
  • Wasza postaci dowodzi zakonem swojej klasy.
  • W Legion dużą uwagę skupiamy na tożsamości danej klasy. Każda z nich powinna się wydawać unikalna.
  • Order Halls są centrum działania waszej klasy. Dzielicie je z innymi graczami własnej klasy i tylko osoby, które do niej przynależą mają tu wstęp - podobnie jak w przypadku startowej lokacji rycerzy śmierci.
  • Order Halls będą mieściły się w lokacjach odpowiadających danej klasie.
    • Szamani w jaskini w pobliżu Maelstromu.
    • Paladyni pod Light's Hope Chapel.
    • Warlockowie na Legion Portal World.
  • Otrzymacie w tych miejscach specjalne zadania oraz będziecie mogli pracować nad swoją bronią Artifact.
  • Wewnątrz Order Halls znajdziecie swoich Czempionów, którzy stanowią ewolucję towarzyszy z garnizonów. Tym razem jednak nie zbieracie armii, a niewielką grupę. Niektóre postacie będą wam dobrze znane i będą one miały większą interakcję ze światem. Nie będą nic robić za was, lecz pomogą w osiągnięciu celów. Odkryją miejsca, które powinniście zbadać. Działać będziecie u ich boku, a nie wysyłać na misje.

Instancje i rajdy

  • Dungeony są istotną częścią MMO - powinno być ich więcej, a gracze powinni mieć więcej powodów do odwiedzania ich w całym dodatku.
    • Halls of Valor - umiejscowiony wysoko w chmurach dungeon w którym gracze będą zdobywać poziomy. Zainspirowany Valhallą.
    • Black Rook Hold - strefa na maksymalny poziom umiejscowiona w Val'Sharah. Niegdyś forteca wzniesiona, aby bronić się przed Legionem, teraz w jego rękach.
    • Vault of the Wardens - powrót do więzienia łowców demonów, skąd rozpoczniecie swe polowanie na Illidana.
    • Eye of Azshara, Darkheart Thicket, Neltharion's Lair, Helheim (statek duchów płynący po morzu), Suramar City (City of Night)
    • Violet Hold - mroczne sekrety przebudziły się na Broken Isles. W tym miejscu dowiemy się więcej na temat powstania Dalaranu, magów oraz samego świata.
    • The Emerald Nightmare - strefa raid z 7 bossami, w której gracze wchodzą do Szmaragdowego Snu.
    • Suramar Palace - strefa raid z 10 bossami. Tutaj znajduje się Nightwell, źródło mocy Suramaru, gdzie stoczycie walkę z Gul'danem.

Łowcy demonów

  • Rogi mają różne style oraz typy - jest również opcja grania bez rogów
  • Tatuaże również mają swoje wariacje.
  • Skóra może być normalna, łuskowata oraz mieć różne odcienie.
  • Różne elementy zasłaniające oczy.
  • Klasa bohaterska - unikalna lokacja startowa oraz wysoki poziom postaci.
  • Gracze zaczynają w Vault of the Wardens, przebudzeni, aby walczyć z Legionem.
  • Gracze zobaczą przeszłość w której Illidan wysłał ich na misję do innego świata.
  • Specjalizacje: Havok (DPS) oraz Vengeance (tank) są jedynymi, które mają do dyspozycji Demon Hunterzy.
  • Umiejętności wymagają lub generują Fury.
    • Spectral Sight - pozwala na widzenie przeciwników za fizycznymi obiektami oraz wykrywanie skradających się oraz niewidzialnych
    • Double Jump - podwójny skok, który pozwala na przeskoczenie nad rzeczami, których inne klasy w ten sposób nie ominą

 

 

System Honoru

  • PvP w którym przedmioty odgrywają tak istotną rolę, nie jest fajne.
  • System talentów PvP pozwoli na balansowanie PvP niezależnie od PvE - umiejętności będą działały wyłącznie w PvP.
  • Kolejne talenty są odblokowywane wraz z aktywnością PvP, oferując coraz szerszy wahlarz możliwości.
    • Abolish Magic - usuwa wszystkie magiczne efekty co 2 sekundy przez 6 sekund. Zastępuje Dispel Magic. 20-sekundowy cooldown.
    • Blood and Soil - talent szamana, który redukuje cooldown Bloodlustu, działa tylko na postać.
    • Mind Quickness - dodaje 15% haste.
    • Necrotic Strike – 1 Death Rune, natychmiastowy atak. Uderzenie zadaje 100% obrażeń broni, które absorbuje efekty leczenia o wartości 5000 jakie otrzyma cel w czasie 10 sekund. Zastępuje Scourge Strike.
    • Prestige Ranks – możecie zresetować swoją rangę honoru i ponownie ją rozwinąć, aby zyskać Prestige Ranks dające kosmetyczne nagrody. Da to graczom angażującym się w PvP dodatkowe nagrody, które nie zwiększą jednak ich mocy.
    • Będziecie mogli zdobyć odznakę na swój portret, która pokazuje aktualny Prestige Rank, specjalne wierzchowce oraz unikalne warianty dla Artefaktów dostępne tylko w PvP.

 

 

Opracowane na podstawie: MMO-Champion

Komentarz (0)

  • Brak komentarzy

Pozostałe nowości