Beta Legacy of the Void: aktualizacja balansu – 21 maja - Nowości - Battlenet Network

Nowości

Data publikacji : 22.05.2015

Beta Legacy of the Void: aktualizacja balansu – 21 maja

Na oficjalnym blogu Blizzarda pojawił się nowy wpis dotyczący zmian w balansie bety Legacy of the Void:


W tej aktualizacji balansu skupiliśmy się na nowej jednostce terran i dopracowaniu tych elementów rozgrywki, które zostały zmienione wcześniej. Krótka uwaga, zanim przejdziemy do omawiania zmian: w trakcie beta-testów planujemy skupić się na sprawdzeniu różnorodnych map, dlatego chcemy poznać wasze opinie dotyczące testowania starszych map jak również nowych map na 3 sezon Heart of the Swarm, aby móc określić, co najlepiej sprawdzi się w pierwszym sezonie Legacy of the Void. Zależy nam, aby najnowszy dodatek oferował różnorodność map i chcemy przetestować różne scenariusze, jeśli chodzi o wprowadzone zmiany i nowe jednostki.


Liberator – nowa jednostka z portu gwiezdnego

Liberator to jednostka powietrzna zadająca przeciwlotnicze obrażenia rozpryskowe, która może również zaatakować wskazany obszar na ziemi i zadać duże obrażenia pojedynczym celom, które się tam znajdują.

Ponowne rozdzielenie ulepszeń jednostek powietrznych i mechanicznych

Po dodaniu liberatora oraz wprowadzeniu zmian obejmujących jednostki z portu gwiezdnego budowla ta jest wystarczająco dopracowana, aby ponownie rozdzielić te dwa ulepszenia. Dzięki temu gracze będą mieli do dyspozycji dwie wyraźnie odróżniające się od siebie opcje w zakresie doboru jednostek i strategii w starciach terran. Powinno to wprowadzić różnorodność w doborze jednostek z koszar/fabryki/portu gwiezdnego w różnych starciach i scenariuszach.


Uporządkowanie priorytetów podgrup budowli

Posłuchaliśmy waszych głosów na temat priorytetów podgrup budowli w StarCraft II i uporządkowaliśmy je dla wszystkich trzech ras w grze. Po wprowadzeniu zmian priorytety podgrup wyglądają następująco: budowle produkcyjne > budowle ulepszeń globalnych > budowle pojedynczych ulepszeń.

Zwiększenie ilość gazu w gejzerach wespanowych do 2000 jednostek (dopasowanie do nowej ilości minerałów)

Ostatnio wprowadzone zmiany w ilości minerałów bardzo dobrze sprawdzają się w grze. Dlatego dopasowaliśmy ilość gazu w gejzerach wespanowych do bieżącego współczynnika ilości minerałów przypadających na każde skupisko w bazie.
 

Przemieszczanie się zagrzebanych karakanów znów wymaga opracowania ulepszenia

Przemieszczanie się zagrzebanych karakanów to kolejny element gry, który dopracowaliśmy. Uznaliśmy, że podwójne wzmocnienie w tym obszarze to za dużo. Aby to naprawić, postanowiliśmy zachować zwiększenie szybkości ruchu zagrzebanych karakanów i dodaliśmy z powrotem ulepszenie „szpony kopiące”. Warto inwestować w to ulepszenie z uwagi na opcje strategiczne, które udostępnia w przypadku karakanów. Bardzo nam się to podoba, dlatego cofnęliśmy poprzednie osłabienie oraz dwie ostatnie zmiany w tym obszarze gry.


Przemieszczanie się zagrzebanych nosicieli roju zostało wyłączone

Nowy nosiciel roju jak na razie sprawuje się bardzo dobrze, ale chcieliśmy uprościć korzystanie z tej jednostki usuwając możliwość jej przemieszczania po zagrzebaniu. Od teraz, jeśli uznamy, że nosiciel roju wymaga zmian, to będziemy modyfikować jego współczynniki i unikać zmian, które obejmują sposób kontrolowania jednostki i zwiększają jej złożoność.


Zmiana budowli wymaganej do tworzenia wieżyczek przeciwlotniczych z powrotem na stację inżynieryjną

Zmiana tego elementu nie była wykorzystywana odpowiednio często i możliwość budowy wieżyczek przeciwlotniczych bez żadnych wymagań dodatkowych nie wnosiła niczego dobrego do gry.


Źródło: eu.battle.net

Komentarz (0)

  • Brak komentarzy

Pozostałe nowości