Zmiany w balansie Legacy of the Void – 28 kwietnia 2015 - Nowości - Battlenet Network

Nowości

Data publikacji : 30.04.2015

Zmiany w balansie Legacy of the Void – 28 kwietnia 2015

Na oficjalnym blogu Blizzarda pojawił się nowy wpis dotyczący zmian w balansie z becie Legacy of the Void:

Beta-testy trybu wieloosobowego Legacy of the Void rozkręciły się na dobre i otrzymujemy coraz więcej informacji o tym, co działa dobrze, a co można poprawić. Dlatego przygotowaliśmy kilka dodatkowych zmian dla wersji beta, które chcemy teraz omówić.

Ogólne

  •     Ilość minerałów zmieniono z poziomu 100%/50% na 100%/60%.

Protosi

  •     Czas przesyłu skrócono z 8 do 5 s.
  •     Adept
  •     Opóźnienie broni zmieniono z 0,4 do 0,167.

Terranie

    Żniwiarz

  •      Dodano nową zdolność:
  •      Rzut granatem, który po 2 s. zadaje na obszarze wybuchu 10 pkt. obrażeń i odrzuca cele;
  •      Czas odnowienia wynosi 10 s.

Cyklon

  •     W podstawowej wersji nie może już namierzać jednostek powietrznych;
  •     Nowe ulepszenie: namierzanie ziemia-powietrze:
  •     Pozwala cyklonowi namierzać cele powietrzne;
  •     Wymaga rdzenia fuzyjnego;
  •     Opracowywane w laboratorium technologicznym fabryki;
  •      Koszt: 100/100;
  •     Czas opracowania: 110 s.
  •     Promień jednostki zwiększono z 0,625 do 0,75;
  •     Skalę jednostki zwiększono o 15%.

Zergi

    Pustoszyciel

  •      Opóźnienie broni zmieniono z 0,8 do 1,6;
  •      Zasięg broni zmniejszono z 6 do 4.

    Nosiciel roju

  •      Koszt zmieniono na 200/100 i 3 jednostki zaopatrzenia;
  •      Nie trzeba opracowywać „Latającej szarańczy”;
  •      Ilość punktów życia szarańczy zmniejszono z 65 do 50;
  •      Nosiciele roju mogą poruszać się po zagrzebaniu.

 

Nowa jednostka terran

Zanim przejdziemy do zmian dotyczących istniejących jednostek, najpierw chcemy omówić stan prac nad nową jednostką terran. Eksperymentowaliśmy z kilkoma pomysłami, od nowej budowli obronnej po dobudówkę, która pozwala na zmianę funkcji budowli zajmujących się szkoleniem lub produkcją. W tej chwili jednak kierujemy się bardziej w stronę jednostki z portu gwiezdnego. Eksperymentowaliśmy z nią na kilka sposobów:

  •     Duże obrażenia, niska szybkostrzelność;
  •     Małe obrażenia, duża szybkostrzelność;
  •     Różne „tryby” ataku – duże obrażenia i krótki zasięg albo małe obrażenia i daleki zasięg;
  •     Mały obszar oddziaływania ataku i duże obrażenia;
  •     Oraz wiele innych...

 

Całość wpisu na temat zmiana i balansu przeczytać można tutaj

Komentarz (0)

  • Brak komentarzy

Pozostałe nowości