Aktualizacja balansu Heart of the Swarm – 9 kwietnia - Nowości - Battlenet Network

Nowości

Data publikacji : 11.04.2015

Aktualizacja balansu Heart of the Swarm – 9 kwietnia

Heart of the Swarm doczekał się kolejnych zmian w balansie:
W ostatnich miesiącach testowaliśmy największe z dotychczasowych zmian balansu StarCraft II: Heart of the Swarm. Po zebraniu i przejrzeniu opinii z testów na trzech różnych mapach do testowania balansu jesteśmy gotowi na wprowadzenie aktualizacji.

Poniżej znajdziecie listę modyfikacji, które zostaną dzisiaj wprowadzone do trybu wieloosobowego Heart of the Swarm:

Zergi

    Nosiciel roju (Swarm Host)

  •         Koszt zmieniony z 200 jednostek minerałów i 100 wespanu na 100 jednostek minerałów i 200 wespanu;
  •         Zużycie zaopatrzenia zwiększone z 3 do 4;
  •         Szybkość ruchu zwiększona z 2,25 do 2,95;
  •         Nosiciele roju wymagają teraz opracowania zdolności „zagrzebania”, aby korzystać z tej zdolności;
  •         Nosiciele roju nie wchodzą już w kolizje z szarańczą;

    „Powijanie szarańczy” – umiejętność została zmieniona:

  •         Usunięto automatyczne używanie – „Powijanie szarańczy” musi być teraz aktywowane ręcznie;
  •         Wydłużono czas odnowienia „Powijania szarańczy” z 25 do 60 sekund;
  •         „Powijanie szarańczy” nie wymaga już zagrzebania nosiciela roju.

    Szarańcza

  •         Szybkość ataku zwiększona z 0,80 do 0,60;
  •         Czas życia szarańczy wydłużono z 15 sekund (+10 sek. po opracowaniu wytrzymalszej szarańczy) do 25 sek.

    Jama infekcji (Infestation Pit)

  •         „Wytrzymała szarańcza” – ulepszenie zostało usunięte;
  •         Nowe ulepszenie – „Latająca szarańcza” – pozwala latać szarańczy powijanej przez nosicieli roju. Szarańcza może lądować na ziemi i atakować:
  •             Wymaga leża;
  •             Opracowanie kosztuje 200 minerałów i 200 jednostek gazu, i zajmuje 160 sekund;
  •             Pozwala latać szarańczy powijanej przez nosicieli roju. Szarańcza może lądować na ziemi i atakować;
  •             Lądowanie: Nakazuje szarańczy wylądować we wskazanym miejscu, co pozwala jej zaatakować.

    Żmij (Viper)

  •         Zasięg „Oślepiającego obłoku” żmija zwiększono z 10 do 11 metrów.

 

Terranie

    Kruk (Raven)

  •         Czas działania robota obrony punktowej skrócono ze 180 do 20 sekund;

Protosi

    Orkan (Tempest)

  •         Premia do obrażeń przeciwko masywnym jednostkom powietrznym została zmniejszona z +50 punktów obrażeń do +14.

 

Źródło: eu.battle.net

Komentarz (0)

  • Brak komentarzy

Pozostałe nowości